maandag 15 juni 2009

Ding 17

Twitter. Ik heb een paar bekenden bekeken, politici, auteurs. Ik kwam via via op de twiiterpagina van Obama... Ik kan me voorstellen dat twitteren toch wel interessant kan zijn: Je krijgt van 'bekenden' tips door voor interessant nieuws op interessante websites, precies zoals in het filmpje gezegd wordt: je hoeft niet meer op nu.nl te kijken, maar je wordt geattendeerd door de tweets van degenen die je de goede tips en nieuwtjes geven.
Verder heb ik geen zin om te babbelen via internet. Al is dit bijna real life, ik doe het toch liever met echte mensen tegenover me.
Maar goed, leuk toch om te kijken en ik denk er toch positiever over dan voordat ik aan dit ding begon.
Anke

1 opmerking:

  1. Dag Anke,
    Je hebt je in ieder geval goed verdiept in Twitter en daardoor denk je er positiever over, schrijf je. Dat is toch ook al een mooi resultaat?
    Groetjes, Geertje

    BeantwoordenVerwijderen