woensdag 24 juni 2009

Ding 19

Dit ding was voor het sociale netwerk. Ik heb me aangemeld op het sociaal netwerk van 23 dingen: meer een babbelnetwerk, en niet veel inspirerends. Het lijkt me leuk om een sociaal netwerk te maken voor collectioneurs. Maar daarover denk ik nog even. Dan zou die 23 dingen misschien daarvoor gebruikt kunnen worden.
Op hyves heb ik rondgekeken. Ik kwam bij een bibliotheek een leuk filmpje van Mister Bean tegen.
Wij hebben hyves al gebruikt bij de kinderjurygroepen: kinderen konden dan berichten kwijt en dingen uitwisselen met de bibliothecaris.
Voorlopig hou ik het zelf even bij LibraryThings, waar ik wel pittige discussies tegenkwam. Ik denk nog over een groep te starten voor mensen die iets met collecties doen in de Openbare Bibliotheekwereld.
Anke

1 opmerking:

  1. Goed initiatief om een eigen gerichte doelgroep te starten. je weet hoe sociale netwerken en nings werken. Dus we wachten in spanning af!

    BeantwoordenVerwijderen