dinsdag 23 juni 2009

Ding 18

.Op de volgende link kun je mijn boekenlijst zien en nog veel verder doorklikken: http://www.librarything.nl/home/23anke50

Wat een interessante mogelijkheid voor een bibliothecaris: een site met allemaal boekenkasten, discussies, tips, vergelijkingen enz, enz.
Voor de tien boeken die ik in opdracht moest toevoegen: kijk op de bovenstaande link.
Ik heb er nogal wat handmatig moeten toevoegen, omdat de zoeker ze in eerste instantie niet kon vinden. Toch staat er niet 1 boek op wat door niemand gedeeld wordt. Leuk om de sites van de anderen met mijn boeken te lezen.
Op een groep over geschiedenis is een uitgebreide discussie te lezen, oa over Psalmenoproer van Maarten 't Hart, over boeken van Herzberg, over de standpunten van Wilders in de groep politiek. Overigens was een vraag aan aladin gesteld beantwoord. Dat waardeerde de vraagsteller zeer.
Ik heb nog niet meegedaan in de discussie, maar dat komt nog wel.
Leuk om als link op de bibliotheeksite te zetten!
Anke

1 opmerking:

  1. Deze mogelijkheid is niet alleen voor een bibliothecaris interessant, maar ook voor een "boekengek". Alleen je hebt wel tijd nodig om alles bij te houden.

    BeantwoordenVerwijderen